Trapasy erotických masáží aneb tohle nevymyslíš

10/25/2017

Pojďme se teď trochu pobavit - na můj účet, samozřejmě. Prozradím vám, co všechno se může za zdmi erotických salónů přihodit a prásknu i momenty, kdy bych se nejradši propadnul někam hodně hluboko. A kdo ví, možná vám taky poradím, na co si dát pozor.

Pero mocnější penisu

Nebojte, nedal jsem se na literatůru. To jsem si to jednou nakráčel do svého oblíbeného bytečku v podkroví, kde bydlela jedna sexy žhavá kočička nabízející erotické masáže, a zamířil do sprchy. Bylo mi divné, že paní domácí něco horlivě hledá v kumbálku, ale nezajímal jsem se. Až když přede mnou na posteli přistála pouta, roubík, a ještě pár předmětů, které snad radši ani nebudu popisovat, zatrnulo mi.

Špatná poznámka

"Na tohle já nejsem." Zatvářila se překvapeně. "Aha, já si to asi špatně napsala." Pouta šla pod postel a masáž byla super jako vždycky. Ta poznámka mi ale nedala spát. Takže jsem pak trochu šmejdil a v šuplíku našel sešit pěkně se jmény zákazníků, jejich telefonními čísly a seznamem toho, co mají rádi. Ten můj byl celkem chudý, ale přesto mě to dopálilo. Stránky šly ven, já taky. A to definitivně. Tady někde se začala psát má obliba profi masážních erotických salónů, kde si určitě osobních dat svých zákazníků váží mnohem víc.

Ručník za pětatřicet

Když na erotickou masáž přijdu, očekávám nějaký servis. Aspoň nějaký botník, věšák a čistou koupelnu se základním vybavením. Jo, jsem asi naivní. "Osprchovat se můžete támhle, a jestli chcete čistý ručník, tak za pětatřicet." Nekecám, to byla úvodní věta, pronesená dřív, než jsem za sebou stačil zavřít dveře, vedoucí do jednoho malého bytu. Tak jsem se s tím úkonem ani neobtěžoval a zrovna vycouval. Protože co je moc, to je moc. Nebo vám by takový příplatek za naprostou samozřejmost přišel normální? Mě ne, protože bůhví, za co všechno by ty příplatky ještě chtěli.

Když skřípe domluva

V té době už jsem měl s masáží prostaty nějaké zkušenosti, ale zdaleka nepatřila mezi mou pravidelnou rutinu, a to zvlášť ne v salónech, kam jsem zabrousil poprvé (holt služební cesta je služební cesta). Masérka se mě ani nezeptala, jestli mám zájem nebo neprostě dovnitř vrazila prsty. A zase je rychle vytáhla, protože "volno" uvnitř rozhodně nebylo. "Fuj, to si nemůžete předtím zajít?" Dostal jsem okamžitě barvu rajčete a atmosféra byla fuč. Vysvětlujte někomu nepravidelnosti pracovního zažívání. Teprve později mi došlo, že chyba byla jednoznačně u ní. Měla se alespoň zeptat nebo předtím nabídnout koupelnu. Na hurá akce prostě nejsem zvědavý. Nevím, možná mě chtěla potěšit, protože šlo o jinak velmi pěkný salón se vším všudy. Ale prostě se to nepovedlo a znovu její služby testovat nebudu.

Já jsem si zapomněl...

Už se vám to taky stalo, že kapsa byla prázdná a peněženka bůhví kde? Mě taky. Naštěstí šlo jenom o zapomenutý kufřík v autě, ale jakými výrazy mě začala častovat tahle domácí masérka na blogu radši nebudu publikovat. Ujišťoval jsem ji, že jen seběhnu dolů a hned jsem zpátky, ale asi měla špatné zkušenosti. A víte, co? Nakonec jsem jí je potvrdil. Já se přece nebudu vnucovat někam, kde mě automaticky považují za zloděje. Tečka. Kdyby k tomu došlo dejme tomu až po masáži, tak bych se nedivil, ale vždyť jsem sotva sundal kabát! Děkuji, nechci.

Dyť byste se mi neudělal....

To si takhle ležím a užívám si chvíle těsně před finále. Najednou přijde divný pocit, jako kdyby... No to mě podrž, ona ho vážně vzala do pusy (sakra, orální sex má sice spoustu výhod viz. ZDE, ale pořád už je to sex, doprčic)! Doslova jsem zcepeněl, protože tohle fakt od erotické masáže nečekáte. Trvalo to jen minutku, než zase přešla k ruční práci a završila předešlé snažení. Nestihl jsem se ani ohradit, protože mě předešla. "No co, dyť byste se mi neudělal a já mám za deset minut dalšího."

Tolik k poznámce "na čas u nás nekoukáme." Vím, že už zním jako kafemlejnek, ale tyhle bolístky se naštěstí týkají jen soukromých erotických masérek. Profi salóny si podobné faux pas nemůžou dovolit. Naštěstí.

Mimochodem, věděli jste, že vzájemné doteky jsou pro náš spokojený život nezbytné? Mrkněte SEM a upalujte do svého erotického salónu. Děláte to přece pro zdraví, ne? :D

© 2017 Adam's Travel Blog. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started