Proč jsem si oblíbil Tantra masáže Praha?

11/08/2017

Čas od času se jednoduše potřebuji nechat hýčkat, užít si potěšení se vším všudy, podlehnout kráse prostředí a na chvíli spočinout v náruči svůdné masérky - a přesně to mi poskytují Tantra masáže Praha. Hned vám ukážu, proč je tomu tak.

Když chci něco víc

Erotická masáž pro mě rozhodně není jen o trochu lepší sex za použití ruční práce. To si můžu zalézt zrovna doma do sprchy a za ušetřených pár stovek si koupit lahvinku něčeho dobrého. Erotická masáž je pro mě spojením krásy, atmosféry a rafinovaných doteků končících bouřlivým vyvrcholením. Základ je výběr krásné a šikovné masérky. Zpočátku si vybírám na internetových stránkách salónů z dostupných masérek, později si ponechám už jen ty, které se mi osvědčily nejvíce. Jak by taková tantra masáž měla vypadat se můžete mrknout TADY.

Velkolepé představení pro dva s příchutí Indie

Tantra masáž má své kořeny právě v zemi slonů, nablýskaných sárí a kořeněného jídla. Inspiruje se Kámasútrou i dalšími erotickými spisy, které tady z pochopitelných důvodů vypisovat nebudu. Kombinuje různé techniky tak, aby výsledkem zdaleka nebyl pouze obyčejný orgasmus, ale spíš kompilace jednotlivých prožitků. A právě ty teď nechám mluvit.

Tantra masáže poznáte nosem

Otevírám dveře do pokoje, a už zdálky mě ovane neuvěřitelně příjemná vůně masážních olejů a svíček. Můžu si vybrat podle nálady, ale většinou nechávám rozhodnutí na masérce. Po povinné sprše ulehnu na měkkou matraci a začínám se soustředit na svůj dech (všichni nováčci projdou na své první hodině tantra masáže krátkou instruktáží). Vyšší přísun kyslíku spolu s s uvědomělým konáním velmi rychle navozuje stav příjemné extáze.

Chci ještě víc a hned!

Každé nervové zakončení je napjaté, protestuje proti takovému zacházení. Už už by chtělo zažít vyvrcholení, uvolnit to nahromaděné napětí, a přitom je čas teprve na obrátku. Cítím, jak mi po těle jezdí teplé ruce, palce tisknoucí má ramena a pomalu sjíždějící níž. Otevřu oči a nade mnou se sklání štíhlé nahé tělíčko lesknoucí se vonným olejem. Bere kožešinu a jemně s ní přejíždí po kůži, pak totéž provede s ptačím peřím a ještě dalšími prvky. (Více o tom třeba ZDE).

A pak to přišlo!

Chci si sáhnout a je mi to dovoleno. Kochám se, a přitom vnímám, jak se mi penis nalévá krví a napřimuje se, i když se o něj masérka zatím jen lehce otřela. Přejde po něm vlasy, pošimrá varlata, ale zase se stahuje. Dobře ví, co potřebuju. Ještě chvíli mě nachává v blažené netrpělivosti, než konečně použije svou dlaň a dovolí mi se propadnout někam hluboko do extáze.

Tím to nekončí

Ale to není vše. Tantra masáž je především o hlubokých zážitcích, takže se moje masérka ještě na chvíli přitulí, pohladí mě, nastaví svůj zadeček k polaskání, a teprve v samém závěru určeného času mě doprovodí do sprchy a pomůže smýt všechny zbytky voňavého oleje, který pak stejně ze sebe cítím ještě jeden nebo dva dny. Takové atmosféry a zážitků se prostě nikdy dostatečně nenabažím.

Jak si sestavit tu nejlepší tantra masáž?

Ty nejlepší erotické salóny nabízejí k základními výběru masáže ještě další erotické služby. A které se podle mě nejvíce hodí ke kouzlu tantry?

Sauna

Je ideální pro celkové uvolnění a "vypnutí" po práci. Ono když vám trvá půl hodiny, než konečně přestanete myslet na ten poslední projekt, moc si erotickou masáž neužijete. Chtějte soukromou saunu a masérku jako společnost, můžete si popovídat, lehce se hladit nebo se jen vzájemně kochat vlastní nahotou. K zahození není ani vonná pára nebo bylinky, ale není to nezbytné. To už je spíš záležitost pro wellness centra.

Private dance alias striptýz

Taky prímová chuťovka. Prostě se usadíte a pozorujete, jak vaše svůdná masérka odhazuje jeden kousek prádla za druhým až si vás nakonec celá nahá odvede pěkně na lehátko. Pohádka.

Naopak docela nevhodné mi přijdou Tenga egg, i když je při jiných příležitostech využívám docela rád. Tady je to podle mě takové nepatřičné, ale proti gustu...

© 2017 Adam's Travel Blog. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started