Jaká je nuru masáž v domácích podmínkách?

10/19/2017

Také jste propadli kouzlu nuru masáže, ale její pravidelné opakování si nemůžete dovolit? Nebo jsou vám erotické masážní salóny stále tak nějak proti srsti a chtěli byste si tuhle netradiční japonskou lahůdku užít pěkně v soukromí? už mám za sebou obojí, takže se pokusím o takovou malou recenzi a porovnání.

Jak jsem už tady někde psal (nejspíš na stránce O mně), moje přítelkyně Markétka proti návštěvám erotických masážních salónů vůbec nic nenamítá, naopak - leckdy na mě vyzvídá nejrůznější pikantní detaily a know-how masérek, které se pak více či méně úspěšně pokouší uplatňovat. Kdybych ji neznal, řekl bych, že si určitě hodlá sama nějaký ten salón otevřít.

Potěšení jen pro muže? Tak to bych se na to podívala!

Zvláště ji zaujaly nuru masáže, určené jen pro muže (kdyžtak mě opravte, ale zatím jsem nikde na nuru masáž pro ženy nenarazil ;). "Potěšení jen pro muže? Tak to bych se na to podívala! Já z toho chci taky něco mít!" Prohlásila rezolutně.

Takže jsem se hned na druhý den vypravil za svou oblíbenou masérkou a při placení si svůj seznam potěšení rozšířil ještě o lahvičku profi nuru gelu (chtěl jsem to mít vážně autentické). A mohlo se začít.

Žhavá sprcha na úvod

V salónu vedou moje první kroky přímo do sprchy v závěsu se sexy masérkou (tou dobou už samozřejmě úplně nahou). Ta si vezme báječně pěnivé mýdlo a začne čarovat. Namydlí mě odshora až dolů pomalými a vláčnými tahy, přitiskne se pěkně zezadu, houbou poškádlí erotogenní místečka (podle Radima Uzla TADY jich mají muži zatraceně hodně) a nakonec všechno pěkně důkladně a šimravě osprchuje. Kombinace sprchy s efektem tropického deště s tou malou ruční, ovládanou lepou děvou je prostě nezastupitelná.

Doma je to všechno krapítek složitější. Sprchový kout sice máme, ale velikostně je tak maximálně pro dva liliputy, a ne pro dospělého chlapa s dobře rostlou ženou po boku. Zvláště od pasu nahoru bývá těsno, takže nakonec Markétka stála venku a všemožně se mi snažila sprchování zpříjemnit. Neříkám, bylo to fajn, ale něco tomu prostě chybělo.

Když to krásně a smyslně klouže

Po sprše se neutírá, ale hned přejde na voděodolnou podložku. V salónu je to většinou nafukovací matrace nebo nízká podložka s latexovým prostěradlem. Nuru gel totiž při kontaktu s vodou začne krásně klouzat.

Doma jsme se museli spokojit s PVC ubrusem přes celou postel, ale nebylo to nejhorší. Gel jsme rozehřívali přímo v tubě vložené do nádoby s teplou vodou (v salónu na to mívají misky). "To je nějaký slizký," komentovala Markétka první kontakt. Musel jsem jí dát za pravdu. V salónu nuru gel už na začátku míchají s několik kapkami vody (to jsem zjistil později), aby byl hned od počátku hedvábně hladký. U nás takovou konzistenci dostal až po kontaktu s mokrým tělem. Ale pak už byl opravdu tak hladký, hřejivý a příjemný, jak ho znám.

Začneme prsy nebo radši chodidlem?

Při dobré nuru masáži se ruce používají jen minimálně. Už nanášení gelu jde pojmout mnoha různými způsoby. Nejradši mám, když si ho masérka pěkně rozetře po těle (a já se můžu dívat) a pak na mě nalehne a klouzavými pohyby obdaří dávkou blaženosti i mě. Super je taky foot job, kdy se všechno děje prostřednictvím chodidel a šikovných prstů na nohou. Zvláště masáž koulí v tomhle směru nemá chybu. Mhmmmm.

Přičítám to Markétčině nedůvěřivosti k novým věcem, ale ona se rozhodla mi hrudník, nohy a všechno mezitím natřít prostě pěkně postaru rukama (další mínus, v salónu si kontakt tělo na tělo můžete užít už v poloze na břiše, i když to pravé divadlo následuje až po obrátce). A nějak moc se starala o své vlasy, i když jsem jí předtím vysvětlil, že se nuru gel skvěle smývá, nelepí a vůbec nezanechává stopy.

Kolik erotických bodů lze dráždit najednou?

Dobrá otázka a nuru masáž na ni odpovídá, že zatraceně hodně! Jen si to představte! Nahá kráska se na vás položí, pořádně se přitiskne, nalehne, a pak už se jen odráží nahoru a dolů, zatímco její ňadra si hrají s vaším penisem, klínem dráždí špičky nohou a všechno ještě korunuje její hrana dlaně hladící boky. A to všechno i ještě vynásobte minimálně pětkrát, protože vaše smysly jsou atmosférou vydrážděné na maximum a pokožka je vnímavější k dotekům jak nikdy předtím!

A pak se plná houpající se ňadra otřou o vaše ústa (nuru gel nemá naštěstí žádnou chuť), a zase pomalu sjíždí dolů a celé se to opakuje znovu, a znovu a znovu. Pak přijde a řadu zadeček. Vrtění, klouzání tam a zpět nejenom na intimních místech, polohy, které byste "zasucha" určitě nevymysleli, a to vše korunované ještě svůdným pohledem na nahé křivky lesknoucí se v přítmí svíček.

Chce to výdrž

"Nabila bych si nos," komentuje to Markétka a zkrátka je na ní vidět, že některé pozice jí nejsou příliš po chuti. A stále řešení ty zatracené vlasy. Ale snaží se, to zase ano. Už cítím její horká ňadra ve svém klíně, trochu si s nimi pohraje, ukryje penis mezi nimi a stáhne je ještě trochu níž. Nemá takový rozsah jako moje oblíbená masérka, ale to by se nejspíš časem poddalo.

Horší je to s výdrží. Nezdá se to, ale je to docela fuška. Ani ne za pět minut už má Markétka dost a dožaduje se klasického sexu. O vyvrcholení jen tak mimochodem díky sérii rafinovaných doteků, až do posledních chvíle se důsledně vyhýbajících intimním místům, si tak můžu nechat jenom zdát. Polovina gelu fuč a ještě musíme uklidit tu ložnici. Jako neříkám, bylo to fajn, ale určité zážitky asi přece jenom nechám na profesionálkách.

Nuru doma? Spíše ne!

Takže až se budete příště v sexshopu dívat na nuru gel a říkat si, že nějak takhle to přece doma sfouknete taky a za mnohem menší peníze, vzpomeňte si na mě. Nesfouknete - radši zkuste něco jednoduššího jako TADY. Skutečně dobrá nuru masáž toho zkrátka potřebuje trochu víc, než jen rychlokurs z internetu a tubu průhledného gelu. Teprve pak to vážně stojí za to.

© 2017 Adam's Travel Blog. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started