Jak jsem se dostal k erotickým masážím

10/30/2017

Možná taky sbíráte odvahu na svou první návštěvu erotického masážního salónu a uvažujete, jaký impuls k tomuhle trochu netradičnímu povyražení dovedl mě. Ale jestli čekáte nějaké chlápka, který si pravidelnými orgasmy léčí svoje mindráky, pak vás zklamu. Všechno to začalo docela jinak.

Víš miláčku, já si přivydělávám...

Jak byste se tvářili, kdyby vám vaše přítelkyně řekla, že se ve volném čase živí jako erotická masérka? Asi dost divně. Fakt. Znám to. Já se tvářil úplně stejně - osel v té chvíli proti mně vypadal jako sečtělý intelektuál nejmíň s magisterským titulem. "Ehm, to jako, že seš taková lepší prostitutka?" Protočila oči, asi to nevysvětlovala poprvé.

Chceš to zkusit?

"Víš co, já ti to ukážu. Lehni si," řekla mi Michaela. No vážně, kdo by odolal? Vždyť rozejít se s ní můžu klidně potom. První okamžiky vypadaly fajn. Hmmm, to je vážně docela příjemné. Masáže miluju, ale když občas ruka zajede i tam, kam by neměla a všude voní éterický olejíček, nemá to prostě chybu. Sakra, nevěděl jsem, že můžou být boky nebo podkolenní jamky tak citlivé.

Ono to vážně jde i bez ruční práce!

Mám se prý otočit, tak to jsem zvědavej. Mno, zkrátím to. Prostě paráda. Byla to taková super předehra, byl jsem fakt vzrušený, a dožadoval se klasiky, ale s tím mě rázně poslala do háje. "Chtěl´s to se vším všudy, ne?" Těžko se odporuje někomu, kdo si vzal právě do parády obě koule. Hnětla je, lehce poštípávala, mačkala, jemně hladila a sem tam na ně foukla.

Nečekaně rozprskla na mě i na sebe trochu oleje a nalehla. Masírovala mě prsy, břichem i zadkem, tiskla se ke mně a přitom objížděla prsty ušní lalůčky. A já se vážně udělal, pěkně na naše břicha, aniž by se rukou vůbec dotkla mého penisu. Sakra, to ale byla jízda! Nikdy by mě nenapadlo, že může být masáž tak vzrušující a nabíjející. Vždycky jsem záviděl ženám, že jejich orgasmus může trvat i minutu (TADY), ale po tomhle zážitku už nemám co.

Do prvního salónu pochodem vchod

Nu, tak bych vám to řekl - nerozešli jsme se. Teda rozešli, ale až o dva roky později a z úplně jiných důvodů. Ne proto, že by Michaela ve volném čase poskytovala sex jiný mužům. O tom totiž erotická masáž vážně není. To už bych mohl rovnou žárlit na vibrátor nebo na sex s robotem (mrkněte SEM), že jo.

Nicméně jsem zjistil, že mi to chybí. Zatraceně chybí. Týden se s týdnem sešel, a já už dychtivě lovil na internetu. Nevěřili byste, kolik erotických salónů je všude možně. Možná okolo nich každý den chodíte do práce a vůbec netušíte, co se děje za těmi zatemněnými okny v prvním patře. I moje rodná víska se stovkou domečků má jeden. Jinými slovy - hledal jsem a našel.

Adrenalinové začátky v domácích podmínkách

Asi jako každý jsem ponejprv koukal po ne nejlepší ceně. Pětistovka za jedno číslo není vůbec špatná, tak proč utrácet v profi salónech dvakrát nebo třikrát tolik? Za co? Za soukromý sprchový kout a kafe na recepci?

Jenže ono je toho mnohem víc. Soukromí na pokoji, kde máte jistotu, že nikdo nepřijde uprostřed toho nejlepšího. Diskrétní vchody bez tuctů párů zvědavých očí a především dokonalá atmosféra, která vám okamžitě umožní zapomenout, kde jste. Ta je na tom asi to nejlepší. Uvolnění přichází v řádu minut, a když je třeba, podpoří ho i privátní sauna nebo vířivka.

Když chcete něco víc

Jo, kdybych tak věděl to, co vím teď! Na zážitcích se prostě šetřit nevyplácí. Tedy pokud vám nevadí hlasy sousedů odvedle, příplatky za čistý ručník nebo střídání s ostatními klienty doslova ve dveřích. Ostatně, někde tady o tom píšu. Pokochejte se sami. Ostatně, do postele taky neskočíte s první holkou promenádující se po ulici. Dáváte si na čas, přemýšlíte, vybíráte, posuzujete...

Erotický masážní salón je taky taková šikovná milenka. Nic po vás nechce, nežádá nic na oplátku a poskytne úlevu a odreagování kdykoli potřebujete. To můžu osobně potvrdit.

© 2017 Adam's Travel Blog. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started